Все більше і більше наукового
контенту є доступним в Інтернеті практично в будь-якому місці. Що можуть
отримати науковці від традиційних "немережних" бібліотек? Вийшла друком книга Жаннети Вудворд (Jeannette Woodward) "Creating the Customer-Driven
Academic Library", у якій розглядається ці та інші актуальні питання, що стоять
перед академічним бібліотекарями сьогодні. Центральним завданням публікації є орієнтація на сьогоднішні та майбутні потреби клієнтів-науковців через вирішення таких стратегічних питань:
інтеграція технологій для задоволення потреб сьогоднішніх студентів і викладачів;
переоцінка ролі та функції підрозділів бібліотечного обслуговування;
реалізація кадрової стратегії відповідно до очікувань клієнтів;
створення нових і ефективних рекламно-стимулюючих матеріалів.
Бібліотекарі в даний час стикаються з маркетингом щодо покоління студентів, які краще підключаються до Інтернет, а ніж відвідують що-небуть. І ця сучасна книга надає інструменти, необхідні для утримання таких клієнтів.